my sunshine ..

Godmorgon kära läsare! Vaknade klockan halv sju av mitt alarm och har precis fixat mig. Ska snart bege mig mot skolan. Men tänkte blogga lite först. Börjar vid 8.00 och slutar 14.30 helt okej! Sådär med lektionerna bara.. har fler lektioner än igår. Idag börjar jag tidigare och slutar samma tid, så det är lite segt, menmen. Inte jag som direkt bestämmer tiderna oså. Efter skolan så ska jag direkt in mot stan och träffa Jacob. Vi ska väl ta en fika nånstans och prata oså. Men aja, nu måste jag dra mig härifrån om jag ska hinna med bussen. Vi hörs senare, pusshej!
ja, det är en gammal bild. Vadårå? :)
2011-09-14 @ 07:25:00 School Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0