ordentligt festande!

Hej bloggen! I lördags vart de verkligen ordentligt festande för min del. Drack säkert 4-5 öl och vinglade på som fan. Sen däckade jag i soffan hos Rasmus. Men sen på natten så kom älskling och väckte mig för vi skulle hem. Haha visste inte ens vart jag var. Var fortfarande full, men liiite mindre bara. Vid halv tre kom vi hem till äskling och däckade direkt. Jag somnade på direkten iallafall! Sen på söndagen så var jag helt väck. Sov halva dagen också. Så ja jag blev kvar hos älskling tills idag. Men jag har varit på skolan iallafall. Haha och nykter är jag, som tur är! Är hos älsklingen och ska hem ikväll. Hör kanske av mig då, puss!
2011-10-10 @ 15:00:00 School Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0