Niceiga planer inför helgen!

Godkväll bloggläsare!
Älsklingen har nyss dragit hem och jag sitter och äter en macka med ett glas jucie, gott! Helgen kommer bli grym för jag ska till bästavän, Jonna♥ Åker till henne imorgon efter skolan. Men ska hem och packa först, om jag inte gör det ikväll dock. Men jag tror jag hinner hem imorgon och packa för Jonna slutar 16 och jag 15.40. Kommer bli asroligt med henne i helgen :D har inte träffat henne på jätte länge heller. Eller jo, kanske.. Mötte henne då hon väntade på bussen i härnösand, men ah. Det var inte en så lång stund. Nu får jag tillbringa en hel helg med henne, det är ju awesome & det kommer bli en awesome helg också :') Jonnas pojkvän Sebastian och min Jacob tänkte också komma till Jonna och vara med oss i helgen, men det blev ingenting. Nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt. Tänkte bara uppdatera om vad som händer i helgen! Uppdaterar imorgon innan jag drar till bästavän, puss hejdå!
foto de mitiernaobsecion en 1/07/11 - Fotolog
2011-10-13 @ 22:33:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0