Tagga stan med Towa, sen sova hos henne!

Godmorgon! Kom hem från älskling nyss och ska alldeles strax börja fixa mig och sen åka in till stan och möta henne. Vi ska äta på donken, gå runt i affärer och sen drar vi hem till henne för jag ska sova där. Kommer bli hur grymt som helst! Vi har inte träffats på ett tag nu, så ja. Och imorgon drar jag hem från tova vid elva på morgonen och inväntar Lilly som ska sova hos mig. Åh, har saknat henne hur jävla mycket som helst för vi har inte träffats på över en vecka. Men ska fixa mig nu iallafall. Får se när vi hörs för jag lär inte hinna uppdatera någonting imorgon då jag är med Lilly, kanske senare ikväll. Men får se.

Jag älskar er världens bästa tjejer, glöm aldrig det. Ni är fantastiska båda två
2011-11-01 @ 09:43:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0