planerar morgondagen & helgen

Hej på er!
Tog bussen hem direkt efter skolan och åt mat. Sen packade jag ner tränings kläder och sen så satte jag mej vid tv:n en stund och sen skjussade pappa mig till fotbollsträningen vid kvart i fem. På fotbollsträningen gick de ganska bra iallafall. Sen  så gick vi in i omklädningsrummet & jag duschade & bytte om såklart. Sen hämtade pappa mig vid halv sju. Så jag kom hem för knappt en halv timme sen. Är ganska slut, inte trött, men slut.
Har både suttit vid msn och pratat i telefon med folk för vi planerar morgondagen & helgen.
Men nu är det klart.
Imorgon (fredag): va med charlie, john, alexander, elin, emma och emilia hemma hos mig
Lördag: älsklingen kommer till mig vid elva på morgonen & sover här, mys!
Söndag: Fotbollsträning & vara med Lilly

Gammal bild, haha!
2011-05-12 @ 18:50:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: llilllyyy

camilla är söt !

2011-05-12 @ 23:13:01
URL: http://llilllyyy.blogg.se/
Postat av: elina

bli aktivare :)



Lilly gör 4 inlägg per dag och du gör typ 1-2 inlägg per dag

2011-05-12 @ 23:57:02
Postat av: ssandraemiliaa

haha fin bild (;

2011-05-12 @ 23:57:36
URL: http://ssandraemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0