30 juni

jomen tjena bloggishen!
Nu är jag tillbaka!
Tänkte börja blogga igen nu och se om jag orkar blogga eller om jag måste ta bloggpaus igen. Vi får se. Men börjar iaf blogga lite smått igen.
Var på släkkträtt i helgen också! Skitkul faktiskt. Träffade nästan hela släkten. Träffade massa kusiner som jag inte träffat på länge och så! Så de var jätte kul. Hoppas jag får träffa dem snart igen♥ för vi träffas ju inte så ofta hela släkten heller.
Är så mycket som har hänt dem senaste daagarna som jag vill skriva om. Men grejen är jag orkar inte som vanligt. Så det får niklara er utan. Men ni överlever!
2011-06-30 @ 14:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma (din kusin)

visst går du i fotboll fortf? :)

2011-07-17 @ 07:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0