solbränd ?!

Hejsan bebisar!
Jag och towa kom nyss hem till henne. Det började blåsa och vart kallt. Fiskmåsarna började även gapa, så det blir säkert regn. Ingen ide att vara ute och bada då. Är bättre att vara inne. Gud vad solbränd jag vart elle ? :O det var sjukt jävla skönt med ett dopp !
nu kommer lite bilder :))
och senare så ska jag & Towa ska lägga oss ner i hennes säng och kolla på The last song filmen verkar bra och många verkar ju gilla den så himla mycket. Så ska väl ge den en chans då.

Jag bloggar nog inte mer ikväll! Hör säkert av mig imorgon.

Btw har glömt att berätta det här. Men imorgon kväll ska jag hem från Towa och då ska jag bara hem med väskan och det. Sen direkt efter så ska jag åka in till stan och möta Sebastian. Vi ska prata ut och lösa det som har hänt. Och ja, jag är fortfarande sur på han. Men för det så måste man kunna träffas och lösa saker som har hänt. Man kan inte bara ignorera det. Så imorgon kväll ska vi träffas och prata ut.

Hör av mig imorgon kväll då jag kommer hem efter stan
2011-07-20 @ 17:05:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0