Singel

♥2010-12-05 - 2011-07-21 </3
det var fint så länge det varade

Ja, som ni kanske läser nu så för det första är jag singel nu och för det andra så kom jag alldeles nyss hem. Vaknade vid tolv hos Towa. Fast hon vaknade vid halv ett. När hon hade vaknat så fixade vi oss och gjorde iordning mat och lite sånt. Sen packade jag ner mina grejer i väskan.

Tog 18 bussen hem. Kom hem vid halv sju för det va många på bussen. Sen gick det inte en buss förns kvart över sju. Så jag tog den in till stan och va där vid halv åtta. Där mötte jag upp Sebastian och vi redde ut det som hade hänt.

- Sen kom slaget i ansiktet
Han sa Camilla, jag är väldigt ledsen att säga det här. Jag vet inte hur jag ska säga det. Jag mår själv dåligt över detta. Men jag har tappat känslorna för dig. Jag har känslor för en annan tjej. Det svider att jag måste göra så här. Men jag är inte kär i dig längre. Det kom verkligen som en chock. Så nu är vi inte tillsammans längre. Men efter att han hade sagt det där och gick mot sin buss så började jag stor gråta. Bea var även inne i stan och såg mig. Hon sprang fram till mig och frågade vad som hade hänt. Då sa jag att sebastian precis hade gjort slut. Då kramade hon om mig en stund. Vi satt på en bänk och pratade lite...
Jag tog åtta bussen hem. Så jag kom nyss hem. Jag är fortf jätte ledsen och kommer nog att vara det ett bra tag till. Detta går inte över i första taget för mig. Jag älskar ju Sebastian fortfarande. Då vi var tillsammans hade jag ju såklart känslor för honom, men grejen var att jag va så sur på han för vi hade bestämt att jag skulle komma till han vid halv tio men ist så stack han och var med sina kompisar ist för mig. Men jag älskade ju han ändå och det gör jag fortfarande. Jag vill verkligen ha tillbaka han. Jag vill att det ska va vi två, jag vill hålla hans hand, jag vill va i hans famn och bara mysa. Men nu är allt över. Han har känslor för en annan tjej också nu. Jag vet inte ens vem det är, menmen. Livet är så surt ibland. Vet inte hur jag ska bära mig åt med detta.

Nu ska jag ta och ringa lilly och i helgen sover jag med henne i hennes 2 mans tält. Ska bli hur najs som helst. Då ska jag även prata med henne om detta. Ska fråga henne om råd och sånt

2011-07-21 @ 20:25:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0