ska träffa Fanny imorgon

Kom inte på nån rubrik .

Hej bloggen!
Kom hem från stan för ca 2 timmar sen och nu sitter jag här med en pizza bit i handen! På stan då jag träffade Jacob så gick vi och tog en fika direkt. Jag pratade lite om hur svajigt det hade varit mellan Sebastian och mig då vi var tillsammans. Men vi pratade även om andra grejer. Haha jag och Jacob är typ på G, haha nejdå, jag skojade bara, eller? ;) jag och Jacob gjorde faktiskt inte så jätte mycket på stan. Satt och fikade och pratade medans, det enda vi gjorde typ.

Imorgon har jag också lite planerat :) ska nämligen vara med Fanny! Har saknat henne oerhört mycket faktiskt. Det var ganska längesen vi var med varandra! Så tyckte det var på tiden nu att vara med varann :) dock vet jag inte vad vi ska göra.. men det får vi ju se!

Uppdaterar mer imorgon bitti för då börjar jag vid elva :) slutar dock tjugo över tre, men det är det värt för att börja så sent på morgonen också!
pusshej
2011-09-14 @ 18:43:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0