underbar helg!!

Tja! Kom hem för ca 1 timme sen ifrån Jonna och vi har verkligen haft det bäst i helgen. I fredags så kom vi till henne vid 18 tiden och då tog vi det bara lungt och så tills idol började och då kollade vi på det. Sen efter idol gjorde vi inte så mycket, åt massa gott oså! Sen på lördagen (igår) så hade vi det också jävligt soft :) Vaknade vid halv tio, klev upp, fixa oss och åt lite. Sen vid elva så skjussade Jonnas mamma mig och Jonna till Jonnas pappa som vi skulle hälsa på hos. Var ganska längesen man var där faktiskt så det var kul att komma dit! Träffade även Jonnas syster elin och hennes pojkvän, nice! Hemma hos Jonnas pappa gjorde vi ganska mycket. Var både ute och inne. Satt även och pratade om massa saker. Sen vid halv åtta så skjussade Jonnas pappa hem oss till Jonnas mamma. Idag så har jag och Jonna mest kollat på film och snackat om en massa saker & det behövdes kan jag säga! Men nu är jag hemma och jag saknar jonna redan, åh!:( men det var en sjukt grym helg iallafall! Imorgon kommer älskling hit efter han har slutat.
2011-10-16 @ 20:38:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0