underbar helg med älsklingen

Hej & förlåt för dålig uppdatering i helgen. Men jag har verkligen inte kunnat uppdatera bloggen i helgen för jag har varit hos älskling och vi har haft fullt upp. Kan ju skriva vad vi har gjort dessa 3 underbara dagar så att ni får veta!:)
Fredags: åkte hem direkt efter skolan. Åt, packade och fixade lite. Sen tog jag bussen till älskling och hemma hos honom så tog vi de bara lungt & myste

Lördags (igår): Igår hände de bannemej grejer. Stack ut med kompisar på lördagen. Drack och vart halft full. Kom hem vid ett på natten och fick liite skäll av älsklings mamma men de gick bra. Haha och älskling tog hand om mig för jag visste inte ens vad jag gjorde, eller jag visste vad jag gjorde men jag var inte direkt mig själv för jag hade ju druckit. På natten när vi kom hem till älskling så däckade vi i hans säng direkt, eller iallafall jag för jag var full och trött.

Söndag: Idag vaknade jacob vid elva och jag vid ett. När vi båda hade vaknat till så åt vi frukost och sen fixade vi oss och bara myste. Sen vid sju sa jag hejdå till älskling och åkte hem.
Åh, saknar min underbara pojkvän redan. Imorgon kan vi inte vara med varandra heller för då ska han på någon teater med sina föräldrar, en kompis och kompisens föräldrar. Men på tisdag ska vi vara med varandra :D sen saknar jag JONNA så grymt jävla mycket också. Vi måste vara med varandra nånting hjärtat!
Aja, nu ska jag pissågolägg mig ;) haha hörs imorgon efter skolan, puss!
2011-10-02 @ 20:56:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0