träffat Elvira!

Bloggade ingenting igår kväll, men hade ej tid. Hade annat att tänka på oså!

Iaf så kom jag hem för nån timme sen och har precis ätit lite kvällsmat. Ska snart lägga mig i soffan och kolla på tv, men tänkte blogga först. Iaf så slutade jag vid halv tre idag och efter skolan så tog jag bussen in till stan för jag skulle träffa en sjukt saknad elvira som jag inte har träffat på evigheter faktiskt. Vi satt och snacka en stund och så. Snackade om lite allt möjligt. Sen skulle hon in på nån elaffärsak och köpa nya hörlurar till sin mp3 så jag följde med. Där träffade jag även en utav mina kusiner som jag inte har träffat på sjukt länge, det var riktigt trevligt faktiskt! Sen smsade sara och ville ses för Nicklas (hennes kille) var med min älskling och Elvira skulle ändå hem så jag mötte upp Sara vid busshållsplasen och vi gick runt lite överallt faktiskt. Men sen så skulle hon hem och då åkte jag också hen. Ja, dedär va min dag de :) Hejdåå !;)

2011-10-26 @ 20:06:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0