otroligt trött

Hej!
Började vid 8.00 och slutade 13.50 idag. Ganska skönt & sluta tidigt nån dag iallafall. Efter skolan så tog jag och Beatrice bussen hem till henne. Var hemma hos henne ett tag och hade det jävligt kul faktiskt. Satt ute på hennes altan och spelade lite gitarr samtidigt som vi åt varsin muffins, gottgott! Sen så satte vi oss och spelade en massa spel. Kollade även på lite film. Sen vid halv sju tog jag bussen från henne och ner till stan och chillade på där ett tag med Felicia, Willy, Oskar, Jesper, Elina, Selma, Selina, Elvira, Nicklas och några fler. Hade det ganska kul på stan faktiskt. Men sen vid halv nio så tog jag bussen hem. Och trött som ett as är jag också. Funderar på att gå och lägga mig eller sätta mig i soffan & kolla på film. Men jag vet inte om jag kommer somna även fast jag är så trött, för det ända jag har i mitt huvud just nu, är faktiskt min pojkvän. Kan inte sluta tänka på honom. Både saknar och älskar honom hur mycket som helst. Aja, ska försöka lägga mig och sova nu. Vi hörs imorgon!
2011-10-03 @ 23:11:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0