haft fullt upp

Förlåt för mitt dåliga bloggande idag. Men har verkligen haft fullt upp. Vid tre så hade jag och alla andra i min klass hål en timme så då stack jag till Fanny och träffade henne för har inte träffat henne på länge. Vi stog och snacka och grejer och prata även om vad vi skulle göra i helgen oså. Sen så hade jag en lektion kvar, eller lektion och lektion, mentorssamling var de. Men sen slutade jag. Grymt skönt! Skriver inte som jag brukar nu jag vet de men har en pojkvän som faktiskt väntar på mig för vi ska sätta oss vid tven och mysa på. Men iaf efter skolan så satt jag vid skolan igen och väntade på jacob för han slutade vid fyra stackarn. Då kom även Felicia förbi och vi satt och snackade tills jacob kom. Sen när han kom så stack vi hem till honom och han packa sen efter de så stack vi hem till mig och gjorde mat sen drog vi ut och var lite överallt. Sen drog vi hem igen och nu ska vi sätta oss vid tven. Hörssss
2011-10-06 @ 22:00:00 Älsklingen♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0