dags för skola snart

Hejhej! Somnade vid tio igår för jag var så trött. Men ist så vaknade jag vid sju idag och var skapligt pigg, nice det! Har precis fixat mig. Ska bara göra klart det här inlägget, sen borsta tänderna och göra mig klar till bussen. Börjar kvart över nio och slutar vid halv tre. Efter skolan så ska jag möta upp Sara och Nicklas inne i stan. Älskling koimmer troligtvis dit också, kul det kommer bli! Har varken träffat Sara eller Nicklas på aslänge! Eller asså jag känner inte Nicklas så sjukt bra, Sara känner jag. Har inte träffat henne på länge bara. Så de ska bli kul!
ungefär så ser jag ut idag
HÖR AV MIG NÄR JAG KOMMER HEM, PUSS
2011-10-11 @ 08:33:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0