chill med älskling

Hejhej! Bloggade ingenting igår, förlåt för det. Men hade ej tid. Slutade vid halv tre och då mötte jag upp Fanny och vi tog tre bussen hem till mig och var hemma kvart över tre. Då vi kom hem till mig så gjorde vi mat och efter vi hade ätit så satte vi oss ute på ballkongen och snackade om lite saker. Man kan verkligen prata med Fanny. Spelar ingen roll om vad. Hon lyssnar alltid. Men iaf sen efter vi hade pratat en stund på ballkongen så stack vi ut någon timme. Sen tog vi bussen till min pojkvän och satt där en stund. Sen åkte vi hem till Fanny och kollade på film. Sen vid halv elva så åkte jag hem. Somnade direkt när jag kom hem också :)

Är med älskling hemma hos mig nu och vi har nyss kommit hem. Han står och gör mat till oss, haha gullunge♥Efter vi har ätit så ska vi mysa ner oss i soffan för att antingen kolla på tv eller film. Får se vad det blir. Men jag bloggar antagligen mer ikväll.
When in doubt, paddle out.
2011-10-13 @ 16:00:00 Älsklingen♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0