Awesome, men ändå inte... !

Hejsan! Är inte på sådär jätte bra humör nu. Jag & fanny åkte somsagt in till stan & då vi har varit där ett tag, alltså gått runt och grejer så kommer det nån från 9an och vill bråka med oss bara sådär. Vi kände inte ens han. Vi bad honom att låta oss vara, men nej de gjorde han inte.. vi var tvugna att springa ifrån han och typ.. gömma oss? han va sjukt irriterande! Ist så tog vi bussen hem till fanny och satte på en film och myste! Jag kom nyss hem iaf och imorgon har jag & älskling 1 månad så ska till honom direkt efter skolan och senare på kvällen ska jag hem & packa, och sen dra till fanny, för på lördag blire feeest!:DD

2011-10-27 @ 21:33:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0