Det här känns inte bra alls.

Kom hem från älskling för en kvart sen och vi har bara myst och kollat på film. Har tänkt mycket på det här med fobollen, alltså att jag inte har varit med på träningarna nå mycket alls, utan skippat mycket. Det känns verkligen inte bra för jag älskar ju att spela fotboll. Fotbollen är lixom en del utav mitt liv. Så nu jävlar ska jag börja vara med! Har träning på tisdag och då jävlar ska jag ge gärnet! Imorgon är det skola igen också och efter så ska jag och Fanny hem till mig och göra någonting, eller så ska vi ut, får se hur det blir. Sen på kvällen kommer älskling till mig och myser!

fotboll är livet♥
2011-11-07 @ 22:33:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0