sovmorgon

Hej på er!

Idag har jag sovmorgon och börjar inte förns halv elva. Väldigt skönt! Hinner sova ut och ta den tid jag behöver innan jag börjar. Hinner göra sånt man vill göra. Eller ja, det beror ju också på vilken tid man kliver upp på morgonen. Jag kliver för det mesta alltid upp vid 09:00. Jag tycker att det räcker för mig för då har jag bra och god tid på mig.

Nu ska jag sluta babbla här och ta och göra lite frukost, sen fixa mig och göra sånt jag ska göra innan skolan.
Slutar dock halv fyra idag, lite segt. Men jag börjar ju faktiskt vid halv elva satt.
Första lektionen är idrott och idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra. Men det får man väl se när man kommer dit. Om jag kommer dit, eller näe jag bara skojar. Klart jag ska på skolan. Sen är det lunch och idag ska jag till matsalen och äta. Vet dock inte vad det blir för mat. Men det får vi väl se. Hoppas på något gott. Sen efter lunchen har vi musik och då ska vi väl antagligen, som vi gjorde förra gången, träna på lite gitarr ackord. Inte min grej precis, men. Jävligt lång är musikletionen också, 1½ timme lång-.- det är musiklektionerna som är jobbigast. Bara sitta på en stol en hel lektion. Sen har vi tyska och idag ska vi väl antagligen jobba med något.

Näe nu måste jag gå så jag hinner. Bloggar efter fotbollsträningen!
2011-05-19 @ 09:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0