ska sova snart

sitter vid mammas dator nu och kollar igenom gamla bilder på mig. Jag ska snart sova, men jag tänkte slänga in ett inlägg innan, snällt va?!;o nej jag bara skojar :) men iallafall så ska jag snart sova. Och nu tänker ni nog ''men, det är ju fredag. inte måndag?'' ja, det vet jag och nej jag vet att det ej är måndag. Men min älskling kommer faktiskt hit vid elva på morgonen och jag ska fixa mig och äta innan han kommer. Då måste jag ju upp i tid också. Så jag ska upp vid 08:30 så att jag hinner med allt.
Jag vet inte riktigt vad jag och sebbe kommer göra, men det får vi se när han kommer.
gammal bild som jag hittade på mammas dator xD
2011-05-13 @ 23:45:00 Älsklingen♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0