mat och bakdag med mamii

Hej bloggläsare!

Kom precis hem från skolan typ. Helt OK skoldag faktiskt!
Tyskan var helt OK. Kollade bara på film och sådant hela lektionen, nice. Sen på musiken så tränade vi på massa olika gitarr ackord och sånt, jätte kul faktiskt! Sen matte, och den lektionen seriöst sög. Alla pratade exakt hela tiden, okej inte jag, men alla andra. Var sjukt jobbigt faktiskt. Sen så hade vi svenska. Sen slutade vi och då gick jag direkt till bussen och åkte hem. Skönt att vara hemma någon dag också. Dem senaste dagarna så har jag kommit hem på eftermiddagen. Så det är ganska skönt att vara hemma tidigt någonting också.

I ett inlägg så skrev jag ju vad jag skulle göra denna vecka. Och idag ska jag och mamma göra iordning god mat och baka! Snart ska jag och mamma äta lite mellanmål. Vid 15 tiden ska vi göra god mat och vid 16:30 tiden så ska vi baka muffins. Mums! Det kommer bli en väldigt bra dag, känner jag!

Imorgon åker jag in till stan direkt efter skolan med fanny, lilly & towa. Men hinner bara vara på stan i någon timme. Sen ska jag på fotbolls träning. Sen på fredag åker jag, älsling, mamma och pappa till våran sommar stuga och blir där i hela helgen. Kommer även att skippa fotbollsträningen på söndag.

Imorgon och på torsdag så är det dem sista dagarna som jag kommer blogga. Kommer tyvärr inte hinna blogga på fredag för vi åker till stugan vid 17 satt. Men jag bloggar på söndag då jag kommer hem :)
2011-05-18 @ 22:54:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0