helgen i stugan

Fredag 20/5 - 11 : Kolla på film hela kvällen med älskling
Lördag 21/5 - 11 : Mamma & pappa grillade korv & hamburgare, gott! Jag & älskling badade också, sen fiskade vi. Älskling fick massa fisk och jag en liten fisk :(
Söndag 22/5 - 11 (idag) : Vaknade vid nio och började packa ner sakerna, sen begav vi oss hem.

Imorgon är det skola som vanligt igen då. Börjar halv nio och slutar vid halv ett. Har matte, svenska, lunch och kemi. Ganska skön skoldag ändå faktiskt. Vet inte vad som händer imorgon faktiskt. Har inte planerat nånting. Får väl se!

Älskling, Jag älskar dig av hela mitt hjärta, det gör jag verkligen!
Du betyder grymt mycket för mig. Jag kommer aldrig att släppa dig älskling!

2011-05-22 @ 20:30:00 Älsklingen♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0