hahaha naaw

Tjaa bloggen!!
Nejmen hej alla bloggläsare!
Nyss åkte charlie, john, alexander, elin, emma & emilia hem. Ganska tråkigt, menmen.
Om ni undrar vem elin är så är det en tjej i mitt fotbolls lag. Hon som fällde mig en gång ;)
Haha John och Alexander sjöng singstar medans John satt & spela playstation 2, ahah!
Vi tjejer stog & bara kollade på. Vi garva som fan, seriöst!
Sen satte vi på tvn och kollade på talang 2011. Asså bert är ju helt dum i huvudet, seriöst ;o
Han säger ju att vissa är dålig fast dom är superbra! Gud, jag blir så less på bert ibland.
Nyss åkte alla dem hem. TACK FÖR KVÄLLEN SÖTISAR!
Jag ska väl snart sova för imorgon kommer älsklingen hit och då ska vi mysa.
Jag hör av mig imorgon. Sov så gott alla bloggläsare!
2011-05-13 @ 23:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0