dött på stan?

Tja!

kom hem för en halvtimme sen. Direkt efter skolan så mötte jag fanny och sebbe och vi tog bussen in till stan. När vi kom in dit så gick vi först till en kiosk och kollade om det fanns något trevligt folk att snacka med. Men nej, då gick vi ut och gick vidare mot busshållsplatserna. Kollade om det fanns något trevligt folk. Men det var fan helt dött på stan idag. Var inte en enda människa där. Så jag tog bussen hem vid halv fem, därmed fanny och sebbe. Så jag kom hem för ca 45 minuter sen.

Ska ju in till stan på torsdag också. Med Fanny, Towa & Lilly. Får se om det är mer folk på stan då. Hoppas att det inte är lika dött så, som det var idag.
Kommer bli väldigt skönt att träffa Towa igen också. Har saknat henne som jag vet inte vad. Har faktiskt inte träffat Towa på väldigt länge nu. Så det ska bli skönt att träffa Towa igen!

Ganska skön skoldag idag faktiskt. Lite segt på slutet, men. Första lektionen, som var kemi, var dock lite segt. Kändes som att tiden stannade helt för allt gick så sakta. Jag & Anna labbade, och det gick faktiskt väldigt bra!
Efter lunch hade vi engelska. Den var väldigt tråkig. Snackade bara om massa glosor och massa sånt skit.
Men bilden var faktiskt rolig :) Orka inte berätta vad vi gjorde på bilden, men a.

Nu ska jag ta och göra lite mat, sen duscha och bara nörda dator.
Så vi hörs imorgon babyz
2011-05-17 @ 17:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0