rolig dag

Kom hem för två timmar sen.
Har varit med Linnea hela dagen.
Slutade vid halv tre i skolan.
På skolan hade vi Svenska, engelska, lunch idrott och tyska.
Tyskan gick åt helvete, men aja.
hade prov på svenskan idag.
Gick skitbra ju!:D
På lunchen gick jag, Linnea & Towa till sibylla & åt.
Smääxigt ;) haha. Fyfan vilken rolig skoldag.
AA, inte ämnena då, men. Rasterna var roliga.
Säskilt lunchen :D hahahahah !!
Om ni ser detta, Linnea & Towa:
Ni måste ju hålla med om att det var jävligt roligt på lunchen!
Hahhahahahah!!
Åkte direkt med Linnea hem till henne efter slolan.
Vi har haft jätte roligt!
Fast det har man ju alltid när man är med den bruden :P
HAHAHAHA
men jag ska snart sova.
Så vi hörs imorgon.
Ska dock vara med Elin, pontus, johanna och Carl imorgon kväll.
Så jag uppdaterar troligen efter skolan eller nått.
2011-03-24 @ 23:37:26 School Permalink


Kommentarer
Postat av: jjonnnis

sv det vet jag

2011-03-25 @ 02:00:30
URL: http://jjonnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0