i love you my best friend

Hejsan!
Kom hem för en stund sen typ. Först så gick jag & Towa in på ett cafe som heter Brington. Satte oss där och beställde. Jag tog en chailatte och muffins. Vet inte riktigt vad towa tog, va nån konstig sak. Hahahah. Sen gick vi i massa affärer. Träffade lite folk där också, så stog och snacka med dom ett tag. Vid halv sex tiden så satte jag och Towa oss på en bänk som någon Random och bara satt och chillade.Var ganska skönt faktiskt! Eter att ha sprungit i så många sffärer så! Men jag köpte ingenting.
Sen efter det så tog jag och towa bussen hem, asså towa åkte hem till sej och jag till mej.

Ska ta nå fika nu och sen lägga mig i soffan & slöa framför tvn. Ska lägga mej i tid ikväll för imorgon är det träning! Och vet ni?!
Om vi vinner imorgon så får vi åka upp till sollefteå och spela mot massa olika lag, jätte kul om vi vann då för då får vi åka till sollefteå! :DD
Jag hör av mig imorgon, hejs

2011-07-02 @ 19:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0