min bästavän J

Vet ni vad jag har gort den mesta tiden av helgen? Jag har varit med min bästavän J hos hennes kille och varit med dom. Fast jag var bara där från igår tills idag. J och han hade inte träffats på jätte länge så dom vill tillbringa lite tid för sig själv också. Men jag fick iaf träffa min efterlängtade bästavän. Herregud, det var så längesen vi träffades. Hon bor i bräcke nu. Båda hennes föräldrar bor i bräcke. Men dom är skilda så hon är hos sin papa varannan vecka. Men J ska flytta tillbaka hit till härnösand med sin mamma snart :D Hon har ju alla vänner och allt här.
Men iallafall. Jag, Sebastian och J gjorde inte så mycket. Var ute & chillade & tog kort, såg på film, åt godis, sjöng karoke osv osv. Vi hade jätte kul iallafall.
Det är därför jag inte har blogat så ni vet :)
Nu ska jag gå och se på film. Vi hörs.
hejdå :)
2011-02-27 @ 17:19:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0