hej - hejdå

nejdå, bara skoja. Men kom tyvärr inte på nån rubrik.
Men idag har jag varit med min pojkvän hela dagen.
Har haft sjukt mysigt med honom.
Han är det bästa som finns.
Han är mitt allt. Jag älskar honom verkligen!
Saknar han redan också, haha.
Jag kom iaf hem vid 22:00 tiden.
Är sjukt trött nu.
Tänkte först inte göra något inlägg ikväll.
Men jag tänkte att jag ska försöka göra ett inlägg varje dag.
Iaf så var jag & sebbe på bio. Sen åkte vi hem till mig & fixa.
Sen gick vi på stan och sen till honom och såg på film.
Sen gick vi ut och köpte chips och sånt.
Sen åkte vi hem till han igen och hade myskväll tills jag skulle hem.
Har haft sjukt mysigt hela denna helg :)
Men jaja. hejdå.
vi hörs
2011-02-06 @ 23:39:10 Älsklingen♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0