trööööööööööök

godmorgon. Vaknade typ nyss
Känner att denna dag bara kommer bli en slappdag. För jag känner att jag typ inte orkar någonting. Tror jag ska se på film & äta chips eller något idag. Bara ta en slappdag lixom. Kan vara skönt det också.
Imorgon åker jag ju till min älskling. Så ska packa lite idag och resten imorgon. Men det känns lite kärt med tiden för jag ska ju på fotbollsträning vid 16-17 sen ska jag hem & duscha och sånt. Sen skjussar mamma eller pappa mig till sebbe och det blir ju kanske vid typ 18-18.30 tiden. Aja, det får bli som det blir. Huvudsaken är väl att jag kommer dit, right?
Nä, nu ska jag ta & fixa mig och sen sätta mig i soffan & kolla på tv:n resten av dagen, och ja, jag är seriös

2011-04-21 @ 12:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0