tidig morgon

Är uppe tidigt idag, japp. Men jag & Fanny ska åka till Jonna så att vi är där tills klockan är 09:00 för vi ska ju vara med Jonna idag! :) har saknat henne så förbannat mycket! Men idag får jag & Fanny träffa hon. Så vid halv nio åker jag & Fanny mot bräcke. Jonna möter upp oss vid busshållsplatsen. Vi får skjuts hem ikväll vid 21:00 av Jonnas pappa. Verkligen jätte snällt! Jag, Fanny och Jonna har faktiskt inte planerat vad vi ska göra idag så vi får väl se vad det blir. Jag bloggar KANSKE när jag är hos Jonna med Fanny så att jag håller er uppdaterade om vad vi gör!
Nu ska jag ta & äta frukost och fixa mig och sånt.
2011-04-27 @ 07:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0