tv tittande

Hejsan bloggläsare!
Jag kom nyss hem och nu sjag sätta mig vid tv:n med mamma och bara ta det lungt. Imorgon är det en ny dag med en ny skoldag, nya lektioner och uppgifter.

Börjar vid kl.10:00 imorgon och första lektionen är kemi. Väldigt skönt med sovmorgon iallafall. Slutar vid 14:25 och direkt efter skolan ska jag åka in till stan med fanny och sebastian. Ska bli kul! Har inte träffat sebastian sen i lördags och fanny sen sista april. Så det ska bli skönt att träffa dem underbara personerna igen imorgon. Vet dock inte vad vi kommer göra i stan, men det får vi se. Vet heller inte riktigt när jag kommer hem. Men jag läju blogga som vanligt när jag kommer hem!
Näe nu ska jag se på tv, sen ta något att äta och bara slappa. Sen ska jag lägga mej i sängen. Är faktiskt ganska trött efter denna dag.

Vi hörs mer imorgon!
2011-05-16 @ 16:15:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0