världens lyckligaste människa !

Jacob Melander.

du är allt jag nånsin önskat.
Du är inte som alla andra, du är speciell.
Du är världsbäst, snäll & snygg.
Du har allt det där som en pojkvän ska ha.
Du är min pojkvän! Jag kan inte fatta det,
du är verkligen min pojkvän.
Jag trodde aldrig att det skulle bli vi,
men efter ett tag då vi hade varit med varann,
det var då jag insåg att jag hade kännslor för dig.
Och dagen efter, då blev vi tillsammans.
Kan inte fatta att jag har fått just dig, att du faktiskt är min.

Jag kommer verkligen aldrig lämn dig, det lovar jag.
Visst, jag sa så om Sebastian också, att jag inte skulle lämna honom.
Men du och jag, oss, vår kärlek.
Den är verkligen inte samma som jag och Sebastian hade.
Vår kärlek är äkta, du och jag. Vi är äkta.
Jag vet att du aldrig kommer svika mig.
Det skulle du aldrig göra.
Jag skulle verkligen aldrig klara mig utan dig älskling.
Jag älskar dig så otroligt mycket, min underbara pojkvän
2011-09-29 @ 22:04:00 Älsklingen♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0