ny design!

Hej på er!
Jag kom hem runt 6 tiden för var på stan i några timmar med Beatrice också. Kände att jag verkligen behövde det nu när jag har så otroligt långa skoldagar. När jag kom hem så beställde jag, mamma och pappa pizza. Asgott, verkligen! Sen satte jag mig vid datorn och fixade om min design helt och hållet :)

Imorgon börjar jag kvart över nio och slutar halv tre. Läju vara ganska så trött efter skolan för har så otroligt långa skoldagar nu i åttan känner jag. Så kommer behöva vila upp mig på helger och så tror jag. Men fotbollen börjar snart igen också.

Nu orkar jag inte skriva mer, är faktiskt väldigt trött. Bloggar mer imorgon, pusshej!
2011-09-12 @ 21:45:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0