Helgen!

Hej & förlåt så himla mycket för min asdåliga uppdatering! Måste verkligen skärpa mig, mjo jag vet det. Men har faktiskt varit upptagen exakt hela helgen. I fredags direkt efter skolan så åkte jag hem till Jacob med Tova och blev där hela helgen. Och igår kom Tova på förmiddagen och var med oss. Jätte kul faktiskt! Sen på södagen så åkte jag, Tova och Lilly hem. Har varit en jätte mysig helg faktiskt och Jacob var helt underbar.. haha ska nog inte berätta så mycket mer. Men imorgon efter skolan så ska jag hem till Jacob och mysa med honom så får se när jag uppdaterar! Haha vi är bara jätte bra kompisar, så få inte för er något!:) Och det som Tova och Lilly har bloggat om mig och Jacob, det är inte ens sant, jag lovar :)
2011-09-25 @ 22:38:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0