du har ett hjärta av guld.

Hejhej!
Kom hem från Jacob för ca en timme sen. Jätte mysig dag med honom idag faktiskt :) asså jag kanske skriver på mi blogg som om jag och jacob är tillsammans, men det är vi verkligen inte. Vi är bara jätte bra kompisar som är med varandra mer nu än vad vi var förut :)

Imorgon börjar jag vid kvart över nio och slutar halv tre, funkar iallafall! Efter skolan ska jag och Beatrice iväg och äta på donken och sen blir det bio, awesome! Vi ska faktiskt se jag saknar dig som hade bio succé för ett tag sen. Men jag lär ju komma hem med tårar i ögonen!:P får se om jag drar hem med Bea till henne, till mig eller till Jacob. Men jag lär ju skriva på bloggen. Aja pusshej

Jacob, älskade vän♥du har verkligen ett hjärta av guld! Du betyder otroligt mycket för mig, min fina vän!
2011-09-26 @ 21:44:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0