underbar dag på stan!

Hejhej bloggen! Kom hem för en timme sen och har precis ätit. Hade det verkligen underbart på stan med en massa härliga människor. Tog tre bussen in till stan och var där kvart över tre. När jag kom in till stan så letade jag upp Sara och Nicklas, men hittade dom inte så fick smsa Sara, haha. Men sen så möttes vi vid hm och stog och vänta där på min älskling som kom en kvart senare. När han äntligen kom så gick alla till donken och åt. Sen gick vi runt överallt på stan & träffade underbara folk på stan. Träffade några som jag inte har varken träffat eller varit med på länge. Måste verkligen bli ändring på det. Men sen vid 18.30 så tog jag och älskling bussen hem till mig. Men älskling åkte hem till sig en halvtimme senare typ :p imorgon ska jag vara med Fanny efter skolan också. Sen ska vi nog till Jacob och vara där en stund troja. Får se hur det blir. Men nu ska jag göra nånting annat. Lyssna på go musik tror jag. Aa hejdå
2011-10-11 @ 19:50:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0