my lovely friends

Nu känner jag för att skriva av mig lite.
Jag saknar massor av mina vänner. Har typ tappat kontakten med några & saknar tiden med dom. Har nästan tappat kontakten med Fanny (typ), Beatrice, Emma, Linnea, Matilda, Elvira, Hampus, Pontus, Johanna, John, Nicklas, Emmy, Elin, Angelica (var min allra bästavän förut men nu bor hon i stockholm) och många fler. Ni ska bara veta hur mycket ni faktiskt betyder för mig. Jag hoppas verkligen att ni inte tror att jag har glömt er för det har jag verkligen inte. Jag saknar tiden med er så himla mycket. Jag fattar inte varför det har blivit såhär. Vi måste hitta tillbaks till tiden då vi var med varandra! Jag saknar er så sjukt mycket.

Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig.
Ni har alltid funnits där för mig och de betyder sjukt mycket.
Ni finns fortfarande där för mig såklart, & jag älskar er alla.
Jag kommer aldrig glömma er.
Vi måste hitta på nånting nån dag.

Fast Fanny har jag inte tappat kontakten med riktigt, men nästan. Vi måste träffas oftare och vara med varann mer bara :) 

Sen har vi mina närmaste vänner Fanny, Lilly, Towa och Jonna. Ni betyder verkligen mest för mig. Ni anar inte hur jävla stor plats i mitt hjärta ni faktiskt har. Ja vet inte vad jag hade gjort utan er. Jag klarar mig verkligen inte utan er. Tack för att ni alltid finns där för mig i exakt alla lägen då jag verkligen behöver någon och då jag verkligen mår dåligt. Jag kommer alltid finnas där för er också. Ni är underbara tjejer. Tycker att vi alla borde ta och hitta på nånting nån dag :) skulle vara skitkul ju! Älskar er alla & det vet ni.

Sen har vi ju såklart min fina pojkvän Jacob Melander. Alltså han betyder verkligen mest för mig. Jag vet inte vad jag hade gjort utan honom. Har får mig alltid till toppen, han får mig alltid lycklig, han får mig alltid att tänka positivt, han får mig alltid på bra humör. Han gör mig till en bra människa. Han är världens bästa pojkvän och jag kommer inte släppa honom. Jag är så otroligt lycklig med honom.
- JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT ÄLSKLING!

2011-10-18 @ 11:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0