Äntligen lov imorgon!

Hej! Jag kom hem för ca 3 timmar sen efter festen igår och blev ganska full måste jag säga, därför som jag bloggar nu. Tänkte mest skriva lite om vad jag ska göra på lovet. Så här kommer Måndag den 31 som är imorgon,  tills på måndag den 7 oktober.

Måndag (imorgon): Mysa på med älskling
Tisdag: träffa Towa på stan tror jag, och antagligen sova hos henne
Onsdag: Sova över med Lilly
Torsdag: Vara med Sara, Nicklas och älskling hemma hos Sara
Fredag: Sova hos älskling med Tove
Lördag: Åka en snabbis med älskling till Sebastian och jonna för att vara med dom ett tag
Söndag: Bara ta det lungt tillsammans med älskling
Måndag: Träffa Towa
2011-10-30 @ 21:09:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0