-

Hej! Nu sitter jag här själv efter att Lilly just drog hem. direkt efter skolan när vi kom hem till mig så slängde vi oss i min säng och satte på en film och bara tog det lungt. Vi var så otroligt trött. Men sen vid sex så drog vi ut och var lite överallt. Men vi hade iallafall jätte roligt. Var ett tag sen vi träffades nu också. Så roligt var det. Men Lilly har man alltid roligt med!:) Nu sitter jag här och chillar som vanligt igen. Imorgon är det skola igen och jag börjar åtta och slutar halv tre och efter skolan ska jag först till älskling för han ska ta packa lite och sen hänger man med hem till mig och sen sover han här. .Jag antar att vi bara ska ta det lungt och mysa på! Lärju uppdatera antingen när vi är hos mig eller på skolan. Vi får se. Men ha det bra så hörs vi imorgon.
2011-10-05 @ 21:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0