världens finaste dag!

Hej!
kom hem för en halvtimme sen.
Stack direkt till älskling efter skolan, som jag skrev i det förra inlägget att jag skulle göra.
När jag kom hem till han så pratade vi om vad vi skulle göra, och vi bestämde att vi skulle gå och äta på restaurang. Åkte in till centrum & älsklingen betalade maten, awii söt pojkvän man har då♥
Maten var jättegod faktiskt! Efter vi hade ätit på restaurangen så gick vi bortot och satte oss på en bänk och pratade. Sen så gick vi till videohörnan & hyrde en film. Sen åkte vi hem till älsklingen & mös till den filmen. Sen efter det så åkte jag hem. Men dagen idag var helt jävla bäst, awesome! Jag har världens bästa pojkvän!♥
bild på mig som älsklingen tog idag :)
2011-05-05 @ 22:00:00 Älsklingen♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0