hemma.

Tja!
Kom hem för en halvtimme sen och har precis ätit lite mat, gott!
Efter skolan så stack jag & Lilly in till centrum och hängde där. Sen vid två så gick vi och fikade på ett fika ställe här i härnösand. Sen gick vi ut på stan och kollade lite. Sen vid halv fyra så gick vi till pizzerian och köpte pizza och åt det. Sen vid halv fem så tog jag bussen hem. Kom hem ungefär vid tio i fem. Så det var min dag. Imorgon hinner jag inte vara med någon. Först skola, sen hem, packa träningskläder, åka till fotbollen, hem, äta och kolla på tv, sen sova.
Så imorgon blire hektiskt, som alla andra torsdagar. Menmen, jag står ut!
bilder från idag



2011-05-11 @ 17:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0