fullt upp

TJA!
Har haft fullt upp idag.
Drog hem direkt efter skolan för att packa ner kläder tills fotbollsträningen som började vid halv tre.
Pappa skjussade mig vid halv. Vid halv fyra så var träningen slut. Då stack alla och bytte om.
Vid 15:55 så kom pappa & hämtade mig. När jag kom hem så satte jag mej ner i soffan och kollade på tv.
Vid halv fem ringde sebastian. Han undrade om vi kunde träffas. Ja, sa jag såklart.
Så jag tog bussen in till stan & där möttes vi. Gick & fikade på något fikaställe. Kommer inte ihåg namnet.
Sen efter det så tog vi bussen in till centrum och satt där en stund. Sen åkte vi hem till Sebbe & låg och pratade i hans säng. Vid halv åtta kom pappa och hämtade mig.
Så jag har ju varit hemma i 2½ timme. Men jag har faktiskt inte orkat blogga!
Imorgon börjar jag tio, skönt!

2011-05-09 @ 21:57:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sebastian Larsson

Jag älskar dig camilla!

2011-05-10 @ 02:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0