film

Tja!
ligger i min säng och kollar på film på datan. Ganska skönt att bara ta det lungt hemma sådär efter skolan faktiskt. Ska ringa min älskling om nån timme och snacka lite.
Skolan idag var helt OK.

På matten satt vi bara & jobbade som vanligt, ganska tråkigt. På svenskan satt vi och kollade på någon film om hur svenskan egentligen kom till världen, ganska intressant faktiskt. Men kemin var iallafall kul! Jag, Towa & Lilly labbade och vi ska labba nästa gång också. För sen är de ju dags för skolavslutning. Så det är inte alls mycket kvar på kemin nu.

Förresten så är det lov på onsdag & skolan börjar på tisdag igen. Så dem dagar jag är ledig ska jag, mamma, pappa, älsklingen, Towa & Fanny åka och campa. Det blir sollefteå camping. Får se om jag tar med mig min dator då. Men de lär jag ju göra.

Men nu har jag inge mer att säga, så jag hör av mig ikväll!
2011-05-23 @ 15:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0