internet dampa igår

Kunde inte blogga innan jag gick till Towa i går kväll. För att internet ville inte funka. Eller asså det dampade. Ena gången hade jag internet, och andra gången inte. Så förlåt för det.
Jaja, sitter hos Towa nuja. Vi låg & skratta som fan inatt. Haha fan vad roligt vi hade. Gick ut kl.00:00 på natten & tog kort. Det kommer typ 2 bilder, men towa vill inte vara med. Så jag får ta bort henne (:
Men nu ska jag & towa ut. så vi hörs sen bloggen :)
2011-03-06 @ 10:45:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sebastian Larsson

söt du är älskling.

jag älskar dig otroligt mycket

2011-03-06 @ 10:52:22
Postat av: ELIN

Fin bloigg

2011-03-06 @ 13:55:59
URL: http://elindenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0