helt slut

tja bloggen.
Jag kom nyss hem från träningen. Går ju i fotboll, ni vet. Träningen gick väl sådär..
är helt slut. Först skola, sen hem och äta, sen packa till fotbollsträningen och sen sticka direkt till träningen.
Hua, hur jobbigt som helst. Men nu är jag iallafall hemma. Skönt som fan.
Ska vara med min älskling imorn och sova där tills lördag. Ska vara med honom för att på lördag så har vi varit tillsammans i 4 månader! Underbart!!! Så det blir att spendera hela lördagen med honom <3 åker hem på lördag kväll. Åker förmodligen till någon kompis och sover där då. Nu ska jag ta något att äta.
Jag hör av mej senare
2011-03-03 @ 17:19:26 fotbollen Permalink


Kommentarer
Postat av: Sebastian Larsson

älskar dig mest camilla!

<3

2011-03-03 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0