HAHAHAH !

Var tvungen att fixa mej och sånt i går och precis när jag vart klar så skulle ut. Så jag hann inte med att blogga igår. Förlåt för det. Jag, Elin, Johanna, Carl & Pontus möttes vid busshållsplatsen i härnösand och vi bestämde oss för att jag, johanna och elin skulle gå och shoppa medan Carl & Pontus gick till MC och åt. Sen vid 19 möttes vi vid ginatricot och gick runt och bara snackade. Sen gick Carl och Elin hem. Så då vart det bara Pontus, jag & johanna kvar. Så då bestämde vi oss för att gå hem till Johanna och sova där. Så vid 21 gick jag, pontus & johanna hem till henne och såg på film. Jag tror att vi somnade vid 00:00 tiden. Sen så vaknade vi vid 11 tiden idag. Så vid 14 kom jag hem och då ringde jag till min älskling och pratade. Vi bestämde oss för att han skulle komma hit och sova här tills imorgon. Så nu sitter han och ser på min tv. Hah bra stämning ^^ nämen vi ska väl slå på nån film och titta. Fårse om jag hör av mig senare ikväll
en bild från i förrgår. Torsdags alltså
2011-03-26 @ 21:20:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0