home sweet home

Tja!

Kom precis hem, eller kom hem för typ en halvtimme sen. Har ätit och duschat. Så nu kan jag sätta mig framför datorn och bara ta det lungt.

Imorgon är det skola igen och vi slutar halv ett men vi ska inte jobba någonting, vi ska väl mest prata tror jag. Eller så ska vi spela brännboll och massa sånt kul. Efter skolan så blir det att hänga med Towa på stan en stund. Måste leta skolavslutnings klänning och sånt skit.

Campingen var faktiskt jätte rolig att vara på. Spelade tennis, fotboll, badminton, handboll, badade, solade, satt ute med kompisar och massa annat kul. Var jätte roligt att vara där.
Mamma, pappa, Towa, Fanny & älskling, det där måste verkligen göras om!
Tack för

Jag & älsling hade äve 7 månader i söndags, så det firades med att gå på ett café och äta glass & bara prata och så, tack för att du finns älskling♥Du är guld värd, utan dig skulle jag inte klara mig, lämna mig aldrig

Nu tänkte jag lägga in bilder ifrån campingen





2011-06-06 @ 19:24:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0