Sebatian har hört av sig

Så du tror att du kan komma och säga  förlåt nu och tro att jag ska förlåta dig?!
vet inte om jag ens kan förlåta dig för vad du gjorde. Jag trodde verkligen inte de här om dig.
Han sa att han var med en massa killkompisar och glömde bort tiden.
Du visste att jag skulle komma vid halv tio, men du ville hellre va med dina kompisar, de vet jag. Sluta ljug!

Nu ska jag fixa mig, sen till till stan och möta bästa Towa. Sen blir det bio. Får se vad jag tycker om filmen ;))
Efter bion ska jag hem direkt. Sen ska jag ringa fanny för jag kanske ska sova hos henne i helgen. Får se hur det blir :)
2011-07-15 @ 16:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0