OM IDAG

Har glömt att skriva om vad som händer idag också. Får se vad som händer, det är ju fredag också och då vill inte jag bara sitta hemma, utan då vill jag ut och göra något, men vad vet jag bannemej inte.. får väl se om någon hör av sig. Älsklingen kan inte i helgen iaf för han ska till sin stuga i Malmö, och han blir borta tills på Onsdag kväll. Så då ska jag till han då och va där tills nästa söndag. Så de blir ju nice!
Får se om Fanny, Lilly, Beatrice, Towa eller någon annan kan komma hit och vara med mig eller kanske sova över.Jag har grymt tråkigt faktiskt. Fast då får någon komma ikv isf :) men jag hör av mig senare!
Puss
2011-07-01 @ 13:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0