hemma

Tja!
Kom nyss hem från världens bästa fanny och världens bästa helg! Har mest badat, mer behöver jag inte skriva ;) snart ska jag börja packa väskan för imorgon drar jag till Towa och blir där i 3 dagar! Skönt att komma bort från allt. Kul att bara få spendera tid med massa kompisar och ha kul. Inte bara sitte inne, inte bara tjaffsa och vara ledsen över pojkvännen. Vi är fortfarande tillsammans, men jag vet inte hur många % stark kärleken mellan oss är just nu efter det som har hänt, alltså efter vad han gjorde. Han har ju försökt få tag i mig men jag orkar inte bry mig. Jag orkar inte prata med han. Jag är bara ledsen och besviken över vad han gjorde just nu. Men ska ta ett allvarligt snack med han om några dagar.
2011-07-17 @ 16:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0